Trolnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
javascript yardımı ile post alabilirsin. php kodlarını paylaşırsan yardımcı olalım şuan html kodları görüyorum sadece
php koduna gerek var mı ki hocam sadece veritabanına post ediyor bu kısımla ilgili bir işlem gerekmiyor sanırım.

jquery ile post etmeyi düşünüyorum, ama yinede belki kolay şekilde çözümü vardir diye sormak istedim