tabi bu seçim kişiseldir hocam. ben cache eklentilerinin bir çok optimizasyon bakımından faydası dokunduğunu düşünüyorum. 2-3 yıl önceki gibi ağır değiller vyae sistemi de yormuyorlar. Dolayısıyla çok düşünmeye gerek kalmıyor. Bilgiler için ayrıca teşekkür ederim.