Sadece kendi ve yandaşlarının ceplerini şişirmek istedikleri için yok efendim para aklanıyor gibi safsatalarla abuk subuk denetleme ve kısıtlamalara tabii tutuluyoruz. Paypal kullanamıyorsun, kripto ödeme alamıyorsun, zaten yabancı onlarca şirketin gözünde ülken para aklama, terör, uyuşturucu gibi şeylerden mimli kara listedesin.
Denetleme dediğin şeyi gizli yaparsın adamın kendisine sormazsın müşterin bu parayı nereden kazanıyor diye. Ülke dışına para çıkışını kısıtlarsın da girişini niye engellersiniz aklım almıyor.