OZKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayı çekeli çok oldu hocam ben çektim bile hesabıma geldiği anda bırakmadım hesapta
hocam kesinlikle o borsayı unut kalsın öyle yoksa günü gelir tekrar paranı oraya aktarmak gibi hata yaparsın sorun yaşarsın