Ben ve kardeşim var hocam tüm günümüzü harcayabiliriz gezen tavuk olduğu için normal kafes tavuguna göre daha az yem tüketir diye düşünüyorum ( pazarlardan yeşilik toplayabiliriz tanıdığım bir çok kapıcı var hocam apartmanlardan atılan ekmekleri toplamayı düşünüyorum) yem fiyattini düşürmek için sizce mantıklı mı hem ekmekler ziyan olmaz hemde tasarruf etmiş olurum sizce mantıklı mı
Tabikide mantıklı hatta direk bu işi yapan kişiler var ne deniyordu aklıma gelmedi de hurdacı gibi düşünün bu tarz şeyleri toptan alabilirsiniz daha ucuza gelir verilen şeyin de bi zararı yoksa süper olur