Ben ve kardeşim var hocam tüm günümüzü harcayabiliriz gezen tavuk olduğu için normal kafes tavuguna göre daha az yem tüketir diye düşünüyorum ( pazarlardan yeşilik toplayabiliriz tanıdığım bir çok kapıcı var hocam apartmanlardan atılan ekmekleri toplamayı düşünüyorum) yem fiyattini düşürmek için sizce mantıklı mı hem ekmekler ziyan olmaz hemde tasarruf etmiş olurum sizce mantıklı mı
Bizim orda bir sistem var yapanlar kazanıyor. X firması çiftlik sahibine civciv veriyor, yemini ilacını veriyor. 45 günde büyütüp firmanın verdiği kg yu sağlarsan iyi para bırakıyor. Verilen kg yu geçerse artı prim, az olursa ceza oluyor. 45 gün içinde 15 günde bir veteriner gönderip kontrol ettiriyor. Size yakın yerlerde bu şekil çalışan varsa araştırın derim