aile yapısından dolayı yalnız kalmaya alışık değilim mesela olmuyor denesem de ama buluşursak bana kitleniyor hep hesap herkes yüzüme bakıyor öderken mecbur ödemek zorundaymışım gibi hissediyorum
Bir yere gittiğiniz de bir şey yemeyin içmeyin, hesap geldiğinde elinizi de cebinize atmayın. Ortam da karşılıklı bir şey olur tek başınıza ödersiniz, sürekli sürekli size yüklenmesi sizin saflığınızdan ve arkadaş ortamınızın art niyetliliğinden kaynaklanıyor.