25.000 tavuk kapasiteli çiftliğimiz var ama uzun zamandır mahkeme de olduğum için tavuk alamıyorum ama şunu belirtebilirim. Bakıcı tutacaksan kesinlikle güvenme. Bakıcın olsun ama sürekli seninde gözetiminde olsun. Çünkü zamanla çevredeki kişilerle uyum sağlayıp pazarlık yapıyor. Benim az mı tavuğumu bakkala getirip karşılığında sigara falan almamış. Güven isteyen işlerdir yani.
Diğer türlü kazanç konusu, geçen sene 30.000 kapasiteli çiftliği olan birine sormuştum aylık durumlar nedir diye. 30 - 35 demişti. Şimdi muhtemelen değişmiştir bu fiyatlar.
Benim dediğim tabi ki piliç tavuğu. Firma civciv olarak verir sen büyütüp geri yollarsın.
Sen baktığın müddetçe kazanmaman mümkün değil ama dediğim gibi ilgileneceksin. Yok şuna vereyim bakımı buna vereyim dersen patlarsın.