Kpss'de böyle bir şey çıkacağını tahmin ediyordum. Çünkü sınavdan çıktıktan sonra aşırı şüphelenmiştim. Sınavdan sonra kimisi ağlıyor, kimisi küfürler ediyordu. 3 kişinin yanından geçerken baya keyifli keyifli çok kolay oldu ya, millete bak nasıl çıldırıyor diyerek gülüyorlardı. Elemanlara ters ters bakınca kendilerini toparlayıp hemen uzaklaştılar. Eve gelip twitterdan baktığımda da insanların isyan ettiğini görürken, bazı insanların da sınav yerinde görüğüm gibi çok kolaydı falan yazarak insanlarla adeta dalga geçiyorlardı. Profillerine girdip baktığımda da az çok hangi zümreden oldukları belli oluyordu. Çok kıllandım ve şüphelendim. Bu olay patlak vermeden önce de arkadaş çevreme demiştim. Bu işte bir iş var. Bakın görün kokusu yakında çıkar demiştim. Şüphelerimde haklı çıktım.