bemre38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben açmak için bir çok defa girişimde bulundum. Ama türkiyede gerçekten bu işi yapmak çok zor. Kısa ve basit 2 şart var bence
1- hayvan seviyor musunuz ? Aşılama hastalık vs vs. Yani sadece para olarak mı görüyorsunuz yoksa dışkısına elinizi değebilir misiniz ? Bakacak kim var ?
2- pazarınız varmı sonuçta ürettiğinizi satacak yeriniz var mı?
2 soruma cevabınız kuşkusuz evet ise fiyat/maliyet çalışmanızı yapıp başlayın. Türkiyede yumurta sektörü zaman zaman krize girer tüm tavuklar itlaf edilir. Zaman zamanda 1 tl den 5 tl ye çıkar yumurta fiyatı. Zaman zaman yem fiyatları uçar. Siz gezen tavuk yaparsınız ama adam tinted tarzı tavuk alır kafese kapatır etikete gezen tavuk yazar. İşte bunlar hep risk
Hocam ben kendimi bildim bileli tarla hayvancılık ile uğraşıyorum.
Daha önce tavuk işi yaptım Max 50 tane kendi ailemiz için malum doğulu insanlar kalabalık olur geçen hafta tüm büyük baş hayvanları sattık hocam. Şuan aklıma tavuk ( yumurta yetiştiriciliği) geldi aklıma şuan araştırma içerisindeyim