Etrafımda malı mülkü olan kim varsa, her zaman sefili oynayanlar oluyor. Nasılsın desen, iyi valla ya hayat işte borçlar geçim sıkıntısı kirayı ödemeyedik diye konuya giriyorlar Ama adamı sallasan bir ev parası nakit dökülür. Tamamen kimse benden bir şey istemesin, aman parası varmış gibi görünmeyeyim kafasındalar. Öyle olduğunuz zaman kimse gidip öyle insanlardan borç da istemiyordur eminim Size tavsiyem öyle durumlarda başı çekmeyin abi, siz teklif eden olun. Biriniz ödesin ben elden vereyim diyin ya da payınızı hemen hesaplayıp nakit olarak kasaya bırakın en temizi bu. Borç isteyenlere de hayır demeyi öğrenmek gerek, çok zor durumda olan arkadaşlarınız olur yardımcı olmak gerek tabiki.