1 defa siz ödediyseniz sonrakileri diğer arkadaşlarınız ödesin. Yok ben yapamıyorum hep öne atlıyorum diyorsanız yanınıza fazla para almayın kart almayın , Kartı unutmuşum siz ödeyin ben size veririm diyin. 1-2 defa yapın zaten alışırlar. Diğer türlü enayi ödüyor derler.
Bizim millette borcu olan utanmaz. borcu isteyen utanır. İstesen sen suçlu oluyor 3 kuruş paranın peşine düştü diyorlar , halbuki 3 kuruşu ödemeyen kendileri.
Bende birinden bu tarz para istersem utanırım , kimseye borçlu kalmayıda sevmem borcumu aynı gün öderim , haliyle bir yerde para ödenecekse öne atılmam çünkü sonra geri isteyemem bunu biliyorum