wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef hocam; kesinlikle öyle yasa da sıkıntılı; Ben ise daha şansız olarak hem kiracı hem ev sahibiyim. Benim Kiracım'da %25 üstü olamaz diyor, Ev sahibim %72 diyor. Ortada kaldık.

seçim için kırk takla atıyorlar ALLAH yardımcınız olsun

devlet kontrolü kaybetti o yüzden %25 koyacaklarına nasıl düşürürüz diye düşünsünler adam zor kullanma ile piyasa müdahale ediyor.

sen yabancıya sınırsız 1 milyon dolarda olsa satacaksınız.

yerliyede %25 zam anca ALLAHTAN korkmuyorlar

kolay gelsin