7 Yaşında ikizlerim var; okulları için bu eve geldik hocam inan tek yaşasam direk yapacağım şey olurdu huzurumu kaçırmazdım. Maalesef öyle değil, Ailem ile birlikteyim ve bu bölgede okulları için en az 4 yıl kalmak istiyoruz.
Sizde haklısınız hocam cok kurnaz insanlar var işte ev sahibi diyince cok dusunumedim bende konum güzel olarak yeni evdi ama işte kurnazlık yaptı biraz hakkı yok ama işte gidip bence konuşabilirsin Güzel üslup la Anlasın ornek veriyorum 1000 tl 2000 tl yapmak istiyor %25 1250 tl oluyor galıba 1300 1400 verebilirm diyin yoksa cimere yazabilirsinde işlemler uzun suruyor tüketici hakkı var oraya konusun bi