Geçen yıl Shell istasyonunda benim aracıma da full depo benzin koymuşlardı.

Araba istasyondan çıkınca tekleme vs. yapınca hemen stop edip istasyonu aramıştım. Fişiniz mevcutsa tüm hasarı ödemek zorundalar ancak tabii ki işi zora koşabilirler.
Ben yetkili servisten tüm parçaların onarımını yaptırıp ödeme yapmadan çıkmıştım