Lifeguard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bende ogrenciyim Benide emlakci kandırdı saolsun Sozlemem 1 senelikti galiba kalabiliyorsun 5 yıl boyunca belli bir oranı var bunun onun dısında zam yapması yasak ama bana ev sahibi evi tutucak o yuzden cıkman lazım dedi ama yalan 2 gun sonra baska ogrenciye 2600 tl vermiş ben 1300 tl veriyordum daha karlı sonucta oda haklı uzatmadım buldum baska ev cıktım yoksa mahkeme falan ugras dur diye biliyorum uzun suruyormus işlemler
7 Yaşında ikizlerim var; okulları için bu eve geldik hocam inan tek yaşasam direk yapacağım şey olurdu huzurumu kaçırmazdım. Maalesef öyle değil, Ailem ile birlikteyim ve bu bölgede okulları için en az 4 yıl kalmak istiyoruz.