Günaydın,
%25 üstü zam yasak. Sözleşme tarihi bittiğinde ( bitmeden 2 ay önce siz ihtarname çekip çıkışınızı vermeyecekseniz ) otomatik olarak yenilenir. Aidat, Kira ve Ahlaki durum konusunda herhangi bir sorun veya eksiklik yok ise
5+5 Yıl şeklinde kendini yeniler o sözleşme.
Bazıları bir yıllık yapıp, tahliye taahütnamesi imzalatıyor. Onunda bir değeri yok resmiyette.
Hocam 3 yıllık sözleşme yaptık; bu yıl malum devletin koyduğu bir kanun var. Gelecek yıl bu bittiğinde de TÜFE'den yaparak devam edeceğiz bu durumda doğru mu?
Ailem ile birlikte yaşıyorum hocam; Aidat düzenli, Kira'yi de 15 gün öncesinden ödüyorum hiç bir sorun yok.