Bir ara bende sizin gibiydim hocam.
Birlikte oturduğumuz arkadaşlara hayatta hesap ödetmezdim.
Ay sonu kredi kartı ve banka hesaplarımda ki fahiş fiyatları görünce; kasaya gittiğimizde "ben 2 çay, 1 Türk kahvesi içtim ne kadar" deyip ödüyorum, "kendi hesabımı ödedim, sizde ödeyin de kaçalım" diyorum

İster darılırlar ister küserler hocam, takmayın bu kadar. En fazla sizleri aramazsalar kola, çekirdek alır evde film izlersiniz