Arkadaşlar bende tercih yaptım sakin olun kpss de şaibeli olay varsa sınavda da olabilir belki iptal etme şansları var mı diye sizin fikirlerinize istinaden konuyu açtım.
Tüm sistemleri dökülen bir ülke için konuşuyoruz maalesef her yıl bu sorular kabul etsek de etmesek de birilerinin eline geçiyor diye düşünüyorum. Bu yıl ifşa olduğu için gündem oldu. Soruların yazılıp seçilmesinden, baskısından dağıtımına çok uzun bir süreç var ve ben bu süreçte soruların yeterince korunmadığını düşünüyorum. Bir ütopyada yaşıyor olsaydık tek bir sınavın sorularının deşifre olması diğer tüm sınavların iptaline yeterdi ancak bizde öyle olacağını sanmıyorum.