Bu yüzden Sürekli 1 firmadan alacaksın.Shell ise Shell kartın olacak.Shell kart kayıt olurken plakayı giriyorsun dizel mi benzin mi giriyorsun.Pompacı benzin de koymaya çalışsa sistemde plaka otomatik tanımlı ise dizel harici vermez.

Ek olarak diyelim ki başka plaka yazdı vermeye başladı kesinlikle fişinizi alın ve yırtmayın.Arkadaşınızda fiş olsaydı istedikleri kadar izletmesinler %100 haklı olurdunuz.