hocam biz zaten söyledik böyle bi durum var diye
adam direk ara jandarmayı mahkemeye falan ver dedi zaten
çocuğa zaten bişi demiyoruz çocuk adı üstünde ama ortada bir zarar ver
insan olan birisi zaten parası olmasa bile özür diler
ama insan böyle bi durumla karşılanca hakszılık karşısında kendine yediremiyor