Öncelikle geçmiş olsun. Plaka tanıma sistemi yok mu ? Benzin istese de verememesi lazım pompa çalışmaz Shell de. Geçmiş olsun tekrardan fiş duruyorsa demeye gerek yok. Shell e mail atsa bile fişe ulaşılır.