Benim bildiğim plakayı girince benzin pompasını soksada aktarım sağlamaz. Çünkü sistemde o araba dizel gözüküyor. Yanlış hatırlıyor da olabilirim...
Bazen sistemde hata olabiliyor, benzinli aracımız dizel görünüyordu sistemde, benzin pompası çalışmadı bir akaryakıt istasyonu plaka tanıma sisteminde, tekrar güncellediler. Bu sebepten dikkat etmek gerekiyor