yakıt istasyonları bu tip durumlar için kimseye 1 lira ödemez. kasko da yeri var bunların hatalı yakıt doldurulması diye. kaskonuz varsa oradan yaptırabilirsiniz . fişinizi alacaksınız fişte dizel benzin her zaman yazar sadece oradan çözebilir dava açabilirsiniz. kamera kaydı öyle kafanıza göre izleyemezsiniz ya bir hatır gönül olacak ya adli bir karar olacak.
yanlış bilginizi düzelteyim. bu tip durumlar çok karşılaştık öyle durumda depo temizlenir olurda motor inerse komple istasyon yaptırır aracın kendi kaskosu değil iş yerinin kaskosunu ilgilendirir. bu tip durumlar da müşteri daimi haklıdır. pompacı dikkatli olucak. başınıza gelmediyse emin olun bilemezsiniz biraz kurnaz ve dik kafalı olucaksınıoz.