aynısı başıam geldi ama ben marş basmadan kontrol ettiğimde fişte benzi yazıyordu. arabayı bırakın yaptıralım dediler kabul etmedim. o gece yaptırdım üstüne depoyu fulle yakın doldurttum. fiş kaybolsa bile sistemlerinde kayıtlı oluyor. seve seve kabullenip karşılıcaklardır.