yakıt istasyonları bu tip durumlar için kimseye 1 lira ödemez. kasko da yeri var bunların hatalı yakıt doldurulması diye. kaskonuz varsa oradan yaptırabilirsiniz . fişinizi alacaksınız fişte dizel benzin her zaman yazar sadece oradan çözebilir dava açabilirsiniz. kamera kaydı öyle kafanıza göre izleyemezsiniz ya bir hatır gönül olacak ya adli bir karar olacak.