TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok üzücü durum, geçmiş olsun.
Benzin pompasının girişi ile dizel pompanın girişi araçlarda farklı olması gerekmez mi aslında bunu bilmediğimden soruyorum.
Yanlış yakıt verildiğini benzin fişi, kamera görüntüsü vs gibi bir şekilde kanıtlayabilirsiniz umarım.
benzin küçük, dizel daha büyük, benzine dizel koyamazsınız girmez, dizele benzin tam oturmaz, pompacı yeniyse inatla doldurabilir tabi
depo kapağında da dizel/benzin şeklinde yazıyor genelde