ilonsahiden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrikler hocam,animasyonları hangi prg ile yapıyorsunuz?
bu arada ceviz satan yerlerden özel reklam alabilirsiniz
Cinema 4d hocam.