Seftaliler elime ulaştı.
Sanırım sulamadan dolayı hasat geciktigi icin urunler fazla olgunlaşmis kargoya dayanmiyor.
Arkadaş ücret iade edeyim dedi ama ben istemedim okadar ugraşmış emek vermiş ama kargosu cikmayan var ise bence kargo riskine girmeyin
Herşey için teşekkür ederim