Bildiğim kadarı ile 10 gün rapor hastahane dışında veren olmaz. Aile hekimi 2-3 gün verir. Fazlası gerekiyorsa hastahaneye gönderir.
iş yeri hekimi 10 gün verebilir.
hastahane verir ama geçerli sebep olmalı. Çünkü rapor ücretini devletten alacaksınız.
Geçerli sebebiniz (sağlık sorunu) yoksa 2 gün alın. Devlete yük bindirmeyin.