Şirketleşmeyi başarabilirsem kış zamanlarında meslek liselerinden frontentci bir yazılımcı alacağım.
Bu kişiye;
devletin verdiği miktar + 1000 TL + Proje başına prim vereceğim. (Tutarlar düşük olabilir ancak elimdeki imkanlar bu şekilde.)
Frontent tasarımı tamamen ona ve zevklerine ait tutacağım, biz sadece yorumlarımızı yapacağız.
Teknik SEO'yu öğreteceğim aynı zamanda yanımda uzman PHP geliştirici bir çalışma arkadaşım da var.
O arkadaşım da backend tarafını öğretecek (istekli olursa.)
Sonrasında müşterilerle yapılan toplantılara katılmasını sağlayacağız (kişisel pr'ı oluşsun, piyasayı bilsin amacıyla)
Yazdığı bütün kodlarda da kod imzası + kendisine dair bir referans oluşturmasına her zaman müsade edeceğiz.

Eğer stajı bittikten sonra işlerimiz düzgün giderse bu kişiyle tam zamanlı ve remote olarak çalışma teklifi etmeyi düşünüyorum.
Şu anlık hayırlısı...
Ancak piyasada bu kişilerden çokça var, bunları da inşALLAH süpüreceğiz.