Öncelikle size gerçekten ilginç bir konudan bahsedeceğim. Bir frima var adını vermiyorum, 3-4 tane kadın arkadaşımız tarafından yönetiliyor. Firma sahibi ablamız html scriptte yazıları değiştirecek kadar bile edit bilmiyor. Hazır admin panelli sc alıp kuruyorlar. Kısacası domain alıp kart bilgilerini girmekten başka bildikleri bir şey yok ve ilginç bir şekilde iş yapıyor kurumsal yerlere site kuruyor. Geçen durumunda gördüm; uyumadım sabaha kadar site yapmak ile uğraşıyoruz Allah sabrını veriyor, yazaraktan bir durum atmış düşünsenize admin panelinden yazı logo değiştirmek aman Allah'ım günleri uykusuz kalmıştır yazık 😂. Ve bunlar kendilerini profesyonel web master olarak tanıtıp iş yapıyorlar. Yanlarında da liseli bir kız var kendinden 10 yaş küçük kız onlardan daha iyi biliyor. İşin daha da ironik kısmı kız canvadan hazır template editleyip tasarım yaptım diye frimadakilere gösteriyor. Kıza ise sadece yol parası veriyorlar. Site işlerine merakı olan öğrenci arkadaşım tecrübe olsun diye bunlarla çalışmak istedi çocuğa tüm ayak işlerini yaptırıp 10 lira verdi yol paran her geldiğinde vereceğim diyor Gerçekten şaka gibi bide çok bilgililer gibi ajanslar bunlara röportaja geliyor 😬 Sizlerin de yorumunu bekliyorum acaba siz ne düşünüyorsunuz 😅
Ek: Referansları arasında bir büyük şehir belediyesi bile var düşünün artık ne kadar iş yaptıklarını...