Allah kimseyi sanayiye düşürmesin keşke direkt servisinde yaptırsaydınız en azından en ufak sorunda geri götürebilirdiniz,faturasıyla şikayetçi olabilirdiniz
Yargıya intikal ettiğinde muhtemelen aracın kontrolleri için eksper görmesi gerekicektir tespit etmek için bu süre zarfında tahminimce aracınızı yaptırmaya yada satmanıza izin verilmeyecektir araştırmanızı tavsiye ederim.
Tekrar çok geçmiş olsun