hocam sık sık kapısını aşındırın. baktınız olmuyor hukuki yollardan hakkınızı arayın ama pek bir şey olabileceğini düşünmüyorum. Bu sebeple kurumsal yerleri tercih edin, bosch otokar gibi.
son olarak konularda komple kırmızı renk kullanmayın ve imlaya az özenin hocam. böyle insanların cevap yazası gelmez