Merhabalar Arkadaşlar Sizlere Bir Sorum Olucak Öncelikle Hepinize Merhabalar.
Sayın Arkadaşlar Ben Bir 1.3 Multijet Doblo Araç Kullanıcısıyım Ve Bu Aracımı Bir Hatay Antakya Oto Sanayisinde Tamirciye Verdim
Aldığım Sıfır Yedek Parçalar 16.300 TL Civarı Tuttu Ve Aracımın Üst Kapak Eksantrik Gibi Parçaları Rektefiyeci Gibi 13 Bin Arasıda O Tuttu
Tamirci Aracın Motorunu Yıkattım Dedi 350 TL Aldı Benden Aracımın Bazı Boruları Kötü Dedi Değiştirdi 1-2 Bin TL Öyle Gitti Arabanın Yağ Soğutucusu Tekrar Değişti
1600 TL Gibi Bir Masraf Daha Çıktı
Ve Sonrasında Arabayı Yıkamaya Verirken Üst Kapağın Üzerinden Sökmediği Rail Müşürleri Su Görmemesi Gerekiyormuş Ve Su Gördüğü İçin Çalışmadı
Ve 2-3 Bin TL Olan Sensörleri Kendi Hataları Yüzünden Yapacak Birşey Yok Diyip Benden Tahsil Etmeye Çalışıyorlar Ve Bir Şekilde Tahsil Ettiler Arabayı Çalıştırdılar Aldım Ve Araba Yağı Suya Karıştırdı Ve Tekrar Götürdüm Ve Tekrar Yağ Sogutucusu Aldırdılar Ve Yine Masraf Ettirdiler Sonrasında
Araba Oldugu Yerde Kendini Sallıyor Klima Açtıgında Çok Kafa Sallıyor Durdugu Yerde Enjektörcüye Gittik Enjektörcü Kapak Kalın Dedi Ve Pulları İnceltti Araba Çok Kötü Bir
Siyah Duman Atıyor Yüklenmeye Gelmiyor Araba Titremeye Başladı Tamirciye Söylüyorum Beni Başından Sağıyor Ve Başkalarına Yönlendiriyor Enjektör Pompacı Gibi Gibi Ve Bunlarla Alakalı Sorunlar Yok Kontrol Ettiriyorum Geri Götürüyorum Arabayı 1 Hafta Yatırıyor Ve Sonra Veriyor Yine Aynı
Araba Yokuşlarda Çok Performanssız Hareketler Yapıyor Ve Sonrasında Tekrar Götürdüğümde Turboyla Alakalı
Sorun Oldugunu Söylediler Ve Turbo İçinde Benden 3-5 Bin TL Masraf Gidiyor Dediler Tekrardan Tamam Dedik Ama Araba Üzerinde Çözüme Ulaşamadık Şuana Kadar Belki 50-60 Bin TL Masraf Ettik Bu Süreçde Hala Yemeye Devam Ediyor
Ve Bana İşlemi Yaptı Fatura Kesmedi Ben Bu Hakkımı Adli Yolla Savcılıkla Mı Arayayım Tüketici Haklarına mı Şikayet Edeyim Maliyeyemi Yoksa Aynı Anda Hepsinemi Acil Yardım