Hocam benim gözümde çöp. Satamadığı için telefonunuzu almak istediğini düşünüyorum.
Eskiden olsa taş çatlasın 5-6 bindi. Şimdi sahibinden den kontrol edip, piyasa fiyatlarının üzerine 500 1000 eklemenizi tavsiye ederim.
Sahibindende fiyatlar hep şişirilmiş ben letgodan bakıp ona göre bir fiyat verdim de acaba takas yapsam sonra motoru satabilir miyim