Arkadaşlar

inat etmeye gerek yok Çalışan arkadaşın bilgisi yanlış , Lise mezunu alıyorlar üniversite mezunu arkadaşlar başvurmak istiyorsa tabiki başvurabilir ama işe alım sayfasındada yazdığı gibi yeterlilik lisa mezunu üzerinedir.
Egitim kalitemiz tartışılı ki konu oraya kaymış, konuşulur ama hani konu yanlış başladığı için bu egitim kalitesi konusu bu konu ile tartışılacak bir konu değil.