Merhabalar
Geçen hafta covid nedeni ile işten çıkarıldım şuan işsizim neyse bime gittim alışveriş yapmak için orada sohbet ettiğim kişi var, bana sordu işe niye gitmedim durumu anlatım gel burda çalış istersen tmm dedi ne mevzunusun dedi lise dedim olmaz üniversite mezunu alıyoruz dedi, bende şakasına kaç puan gerekli filan dedim.
Sizce saçma değil mi? Ne alaka üniversite mezunu adam memur olamaya gelmiyor bime.
Öyle bir şey olduğunu sanmıyorum Örnek ;
Perakende Satış Elemanı BİM Birleşik Mağazalar A.Ş
Şehir: Adana,Osmaniye
İlan Tarihi:07.07.2022
Genel Nitelikler
Başarısının gücünü çalışanlarının üstün performansından alan BİM, büyümesini her geçen gün sürdürürken yeni personel istihdam etmeye devam ediyor. Tam zamanlı ve yarı zamanlı olmak üzere yaklaşık 34.073 çalışan istihdam eden BİM, hızla gelişen mağaza, depo ve ofis operasyonlarında görev alacak, başarıya odaklı, kariyer yapmak isteyen genç arkadaşlara ihtiyaç duyuyor. Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek, en az üniversite mezunu, erkek ve bayan genç çalışma arkadaşları aramaktayız. Erkek adayların askerlik hizmeti ile ilişiği olmaması tercih edilmektedir.
En az lise mezunu
Perakende sektöründe kariyer yapmak isteyen,
Esnek-Vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
İletişim becerisi yüksek, ekip çalışmasına yatkın,
Müşteri ve hizmet odaklı bir anlayışa sahip,
İŞ TANIMI
Müşterileri güler yüz ile karşılamak ve uğurlamak,
Ürün, etiket fiyat kontrollerinin reyonda ve kasa noktasında yapılmasını sağlamak,
Ürünlerin reyonlarda sürekli standartlara uygun olarak bulunmasını sağlamak,
Reyonda bulunan ürünlerin stok ve sipariş yönetimini sağlamak .
https://www.bim.com.tr/Categories/62...e-kariyer.aspx