Artık günümüzde üniversite mezunu eskinin lise mezununa denk maalesef. Üniversite okumanın bir artısı yok. Sitesinde lise mezunu yeterli denilmekte ancak öncelik olarak üniversite mezunu almaya odaklanıyorlarmış. Lise mezunlarını genelde o bölgede başvuru azlığı ya da lise mezununun o sektördeki cvsi iyiyse değerlendiriyorlarmış. Kardeşim Bim'de mağaza müdürü. Ondan duymuştum.