eyvallah hocam, ben teşekkür ederim. önümüzdeki haftalarda izmire geleceğim sabit bir iş yeriniz varsa yanınıza uğrayıp çayınızı içerim.
Home office çalışıyorum ama özellikle pmden konuşalım. Ofise gerek yok kafede ısmarlarız

siz yeterki gelin ve yazın