krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
29 yaşında değilseniz 1 sene boyunca faydalabiliyorsunuz evet. Ama ben 2 veya 3 sene diye biliyorum bu hakkı bilen kişiler daha aydınlatıcı yorum yapabilir. Ben de yakın zamanda şirket açtım ve faydalandım bu haktan. Ve 3 sene boyunca sanırım 70.000 tlye kadar kazancınızdan devlet ekstra vergi almıyor.
Bağkur priminizin karşılanma süresi 1 yıl kazanç istisnası olan 75.000 3 yıl boyunca devam edecek ilk yılınızın sonunda bağkur primleriniz borç olarak karşınıza çıkacak.