Yatırım dediğin büyük semtlerde 5-6 milyon TL'ye aylık 20-25 bin TL kira bırakan bir dükkan satın almak , ha koyarsınız aylık 10-15 bin kenara birde ev alır keyfinize göre yaşarsınız , faiz dediğiniz gibi enflasyonla eş orantılı çalışıyor. Şuan ise zarar edilecek birşey , şahsen babamın suanda aylık 25 bin TL kira getirebilecek bir dükkanı var fakat işi için kendisi kullanıyor , ama ilerisi için iyi bir yatırım. En azından bence yatırım bu şekilde yapılmalı , faiz ile pasif gelir diye birşey çok zor dolar hesabına atarsınız oda ancak 1.5m TL atarsanız bir asgari ücret getirir eve aylık. Dediğim gibi en iyisi 2 milyona falan daire alın Bakırköy , Kadıköy falan özellikle yeni gelişen yerlerdende alabilirsiniz örnek çanakkale Lapseki.