biber gazını avmlere girişte sizden alıyorlar, eskiden istanbulda terör olaylarından dolayı metrolarda arama yapılıyordu, o zman benimkine el koymuşlardı. Ondan sonra da daha taşımadım ama ıssız yerlerden geçerken ne olur ne olmaz diye iyi oluyordu.