neden hep senin gibi bir üye çıkıp konu baltalıyor ya da boş yorum yapıyor?
ben daha önce de altın için açtım bu konudan. kaldı ki kilo kilo altın organize ettiğim bir işin başındayım. yani işim bu. bilmeden neden böyle boş bir yorum yapıyorsunuz? bakınız forumda da bir şeyler satmıyorum.
bir de böyle yorumları beğenen boş tipler var. herkesi kendi gibi sanan insanlar. 1 milyon TL geçen seneki gibi değil diyorum, sanki 1 milyonun var diyor. Var kardeşim. çok daha fazlasını da organize ediyorum. 1 milyon senin sandığın kadar büyük bir para değil. evi olan da milyoner.
Önce 1 milyon TL kenara atılacak bir para bulun sonra bunların hesabını yapın hocam. Zamanınızı harcayıp bu denli analiz yapmanıza şaşırdım. Keşke benim de bu kadar boş vaktim olsaydı imrendim.