Banada lazım. Kız akradaşımın 12 pro max vardı şifreyi unuttu hiç bir şeyin şifresini hatırlamıyor maile erişimimiz var şifre sıfırlamak istiyoruz eski numaralara gidiyor. Artık gidip 13 pro max aldık.
boş boş yatıyor suan :/
apple destek ile konuşun hemen hallediyorlar ama belli bir bekleme süresi var aynısı başıma geldi hesabı sıfırlamak için tam 2 cihaz kapalı kaldı 3 gün boyunca hiç bir şekilde açmayın sıfırlama linki o şekilde geliyor demişlerdi dedikleri gibi de oldu eski numaranıza erişebilirsiniz bence bayilerle iletişime geçmekte fayda var