abdakgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100$ eşiği geçince otomatik olarak ödeme günü gelince ödemesi gerekiyor. Vergi formunu falan doldurdunuz mu ?
Evet doldurdum. Beklemede diyor ödemeye