sadece r10 değil, sanal alemde bir yazı yazarken bir değil on kez düşünün özgür irade ne yazık ki ülkemizde yoktur en basit örneği hükümet hakkında bir tweet atman demek 24 saat geçmeden çevik kuvvet eşliğinde ifade verirsin
hocam siz konuyu çok tersinden anlamışsınız😂 ifade özgürlüğü ile karıştırdınız galiba 😄