Bir Sosyal Medya Uygulamasında hesap oluşturucu bot yazdıracağım.
Bu Botta arka planda tarayıcı ÇALIŞMAYACAK, benim yazılımı yapacak kişiye sağlayacağım ios user agentler kullanılacak.
*Arka planda tarayıcı çalıştırarak botu yazabilirim diyen arkadaşlar lütfen ilgilenmesin.
*Botun yazılacağı dilin hiç bir önemi yok.Yeterki masaüstü olsun.
*İlgilenen arakdaşlardan ''siz isteklerinizi mesaj atın ben dönüş yaparım'' diyecek olanlar da lütfen ilgilenmesin, ne istediğimi telefonda anlatıp anlaşmayı telefonda konuşarak yapacağım arkadaşlar ilgilnirse sevinirim. iş için bütçem 2000 TL.
İlgilenecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.