Bu mantığa göre hiçbir hakim hırsızlık yapanı sorgulamamalı o zaman. R10 hiçkimseyi suçlu bulmamalı sonuçta kendi özgür iradesi ile buna karar vermiyor. Öyle değil mi ?
Hocam hakimin amacı toplumdur birey değil, hırsızı sorgular çünkü iftira atılmış olabilir ve özgür iradesinden bağımsız şekilde oluşan hastalık (Sosyopat) gibi durumlarda da topluluğa zarar vermemek için hapse atılır ve yine orada iyi davranılmak aşılanmaya çalışılır. Yani benim dediğim şekilde işliyor zaten hukuk.