öyle hocam öyle birde 1 yıl :/ gelecek yaz bu dönemlere kadar oradayım beyaz tenliyim esmer olup geri dönecem herhalde
ben şanlıurfa/siverekte yaptım askerliğimi, 107nci topçu alayında. soğuğu fazla olmuyordu, yüksek kesimlere kar yağdığında soğuk oluyordu ama, sıcağı 😅 itfaiye hortumu ile duş almayı öğrenmiştim.